Tuffa

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Camilla Anderholm - 12 november 2013 19:54


    


 

     


  


Det finns de som säger att .... Gud ger oss enbart så tunga bördor som vi orkar bära?????????????????


Till det har jag bara en fundering .... hur jäkla tunga axlar ska vi behöva gå runt med???? 

Vi hade planerat och bestämt och slagit näven i bordet att Kliff skulle vara den första hund som får fylla 4 år för oss ....

I våran familj är det absolut ingen självklarthet .... ingen av våra hundar har någonsin gjort det. Kliff skulle vara den första, nu står vi här utan våran goporpp .... en månad innan 4 års-dagen.

Det är så fruktansvärt sorligt så det är inte klokt, det gör så ont att vi nu har bestämt att aldrig mer .... Calle blir våran sista hund. Nu får det vara nog.

AnnCatrin har på ett mycket bra sätt beskrivit våran helvetes månad .... där vi fullkomligt svävat mellan hopp och förtvivlan om det kan ni läsa här .http://anncatrin.bloggplatsen.se/

Jag orkar helt enkelt inte skriva om detta själv, dessutom så är den senaste månaden som i någon slags dimma .....  vi fattar fortfarande inte att detta hände. Tack från botten av mitt hjärta AnnCatrin för dina ord, då mina egna själv inte räcker till, jag förstår såklart att ni är många som funderar, framför allt då jag gick ut med att han blivit bättre.

/// Camilla

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards