Tuffa

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Camilla Anderholm - 8 april 2013 20:30

Nu är det dags att damma av den här bloggen igen ... Den har ju liasom legat i träda nu ett tag.

Men nu är det dags för en liten presentation tycker jag ... Varför gå och ruva på nått som man egentligen bara vill dela med precis hela världen ... Jag är så glad så jag vet liksom inte på vilket ben jag ska stå på.


Hej på er !!!


Det är jag som är Bernerdalens Lord Calvert.

" Calle "

   


Känner att jag kommer att sova med ett fånigt flin på läpparna inatt     


Resan hit har varit låååååååång, det kan mina nära och kära intyga. För er som inte vet det så har min kära kamrat Fru U .... nästan fått lagt in sig på ett ställe där de har madrasserade väggar .... om ni förstår vad jag menar då   .

Men nu kan hon slappna av för det kommer en liten kille till oss om inte alltför lång tid.

2 veckor !!!  Herregud ... det är ju nästan snart det.

Vi längtar ska ni veta, tills vi får hämta hem honom och få lära känna honom och vad han kommer att bli för en liten filur ... jag tror mig veta att det kommer bli en kille med lite mer fart i. Det tror jag blir bra det.


Idag då vi var ner igen för att hälsa på så var ju så klart kamerna med ... Men jag inser ju nu då jag sitter hemma att det var väldigt skralt på kortfronten ... eller jag har en hel drös på Calle av förklarliga skäl.

Men några fick jag även på de andra då de var ute.

         


Så där ja ... Calle får så klart avsluta idag. Så återkommer vi om ett par veckor.

 


Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards