Tuffa

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Camilla Anderholm - 15 december 2011 20:52



Våran älskade Tuffa !!!!!!!!!  


Usch ... imorgon är dagen jag har fruktat nu i över en månad ... Tuffa ska in för en ny operation ... och vi vet inte idagsläget om vi får tillbaka henne.....


Men hur ska vi kunna klara oss utan vårat egna yrväder !!!!!!!!!!

     

Självklart så hoppas vi och tror att vi kommer få hämta hem henne imorgon eftermiddag .... men som det är nu så vet vi faktiskt inte.

Det beror helt och hållet på vad dom hittar inne i armbågsleden imorgon då dom ska operera henne igen. Det är sagt att om det inte finns brosk kvar eller ännu värre ben kvar i leden så väcker dom inte upp henne.

Men som sagt ... vi klarar oss inte utan henne så det enda alternativet är ju så klart att det blir en lyckad operation ... och att samtalet dom kommer göra under dagen till mig är enbart positivt ... och börja på något bra för Tuffa´s del.

       

Om nu allt går som planerat och vi fortfarande har Tuffa kvar imrogon så kommer det ju så klart bli en jobbig tid .... det är inte det enklaste och lättaste att rehabilitera en hund som gjort en armbågsoperation ... men jag ska välkommna denna rehabilitering ska ni veta ... bara vi får behålla våran Fröjd.

   


           


Idag hade jag kort dag på jobbet, så jag skyndade mig hem .. Johan hade packat ryggan så vi tog med oss fikat och Tuffa och Kliff ut i skogen ...  egentligen är Tuffa är dålig i benen för att få springa lös i skogen ... men är det så att det är hennes sista dag så är det så klart att hon ska göra det hon älskar allra mest .... springa som en galning bland stock och sten ... ni skulle se henne ...

       

Medans vi fikade så fick dom leta godis...

     


Nä usch ... tror inte jag kommer sova många minuter inatt ... lär väl ligga och tänka på våra smula hela natten ...

men håll en tumme för Tuffa imorgon om ni har en över ... hon behöver all hjälp hon kan få.


Tuffa & Kliff på berget idag.

 


Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards