Tuffa

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Rubrik saknas

Av Camilla Anderholm - 20 juni 2011 21:55

Trots att jag egentligen inte har något av värde att berätta så tar jag och plitar ner några rader .... måndagkväll har det hunnit att bli och dagen har bokstavligen varit minst sagt lite dimmig ... vad kan hon nu mena ??? ....  kanske ni undar... jo, eftersom jag har en väldigt jobbig tanläkarskräck så får jag lugnande innan jag lägger mig i stolen .... efter en stund blir man så där lagomt mosig och dimmig och skiter fullkomligt i att man befinner sig hos tandläkaren ... nackdelen är att det tar en hel dag att bli människa igen !!! .... nu var jag där vid tio imorse och inte förrän nu är jag mig själv igen ... hehe ... det skulle kunna bli ganska intressant vill jag lova om man skulle ge sig ut för att chittjatta lite med grannarna en dag som denna   då trodde dom väl att det brunnit totalt för hon på trean *asg*. 


Våran fiiiina kille Linus.


  

Som i dagarna har gått ur grundskolan .... men hallå !!!!  vart tog min "lill" kille vägen då ???.  Duktig är han vill jag lova ... inte har han fått mitt läshuvud iallafall   tur är väl det ... för här måste det nötas in och inte ens då är det säkert att polletten trillar ner.

För övrigt så njöt jag ohejdat i helgen av att det inte var någon utställning som vi skulle iväg på .... då jag slängde ett getöga i almanackan så såg jag att där stod Avesta .... men nope ... det bidde inget av det !!!!!!! .... sjukt nöjd med det är jag som sagt.

Istället har jag suttit på våran nya fin fina altan och njutit av sol och pimplat kaffe som aldrig förr   .

Utan att röka så klart !!!!!!!!!! ...... herregud, jag lovar er att jag är fortfarande hyfsat chockad själv över att jag har slutat röka.

Äntligen har jag kännt mig lite röksugen också .... hur dumt det nu låter.... men har man rökt i 24 år ... så vill iallafall jag att det ska vara lite tuft också ... det har ju bara gått som på räls för mig.

Men i helgen var jag faktiskt lite röksugen (äntligen)  det hade suttit riktigt jäkla fint med en god cigg till mina koppar kaffe .... men icke sa nicke !!!!!!!!   har jag slutat så har jag, på onsdag är det två veckor.

Hm .... undra just om jag inte är förtjänt av en liten belöning då det gått en månad ????????   Jo, det tror jag att jag är faktiskt.


En sån här skulle jag vilja ha.

Någon som har en likadan??  eller känner någon som har en, är ni nöjda.

 

Berätta gärna vad ni tycker om den ... eller har ni förslag på en bra hundfön så kom gärna med förslag.

Ja, det var några rader så här på måndagskvällen då dimman lättat   .

Om vi inte hörs så önskar jag er alla en riktigt trevlig midsommar !!!!!!!!!

 
 
AnnCatrin

AnnCatrin

21 juni 2011 08:05

hallå!
du är så duktig så!!!!!!
jag är mitt uppe i flytten man bara den stökats undan kanske vi kan ta en sväng till grusgropen ;0)
// AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

21 juni 2011 11:23

Hallå
Bra att du är rökfri än och att det går hyffsat lätt för dig...förstår va många tusenlappar du plöjt ner i ciggisar helt i onödan -när det var så här lätt att sluta ;) Vecka 3 brukar vara kämpig...men det fixar du med din järnvilja :) Go girl !!
Ja den där fönen verkar ju både prisvärd och effektiv.Slå till vettja :) Den är du verkligen värd !!
Trevlig midsommar på er.

http://www.skansens.n.nu

 
Marie, Troya o Tyra

Marie, Troya o Tyra

21 juni 2011 21:50

Åh, jag är RIKTIGT imponerad av ditt rökstopp! Har själv aldrig rökt men fascineras av människor som klarar att bli av med vanan! Bra gjort!!!
Såklart du ska få en hundfön som belöning ;)
Nu får vi hoppas på fortsatt sol o fin sommar-ha d gott!

http://www.troyatyra.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Anderholm - 6 mars 2014 18:54

  Bernerdalens Lord Calvert Calle. HD A ED O Foto: AC Uppfeldt.    Calle ...våran fartkula - tryckkokare -goseknopp- killen som älskar livet !!!!  detta är bara en väldigt liten beskrivning av våra jättebaby, för det är precis vad han ...

Av Camilla Anderholm - 2 december 2013 17:43


        Tänk att då man som mest behöver något så snubblar man över det, är det en slump eller sker det av en anledning?????   Johan hittade denna text idag ... Den träffade mig rakt in i hjärtat. Det gör fortfarande fruktansvärt ont ... d...

Av Camilla Anderholm - 12 november 2013 19:54

                        Det finns de som säger att .... Gud ger oss enbart så tunga bördor som vi orkar bära?????????????????   Till det har jag bara en fundering .... hur jäkla tunga axlar ska vi behöva gå runt med????  Vi ha...

Av Camilla Anderholm - 4 november 2013 14:15

Ni är många som på olika sätt har visat stöttning för Kliff nu då han har varit dålig. Några har varit insatta i allt elände, men det är många som funderat och undrat. Jag tänker inte gå in på några fördjupningar, här och nu, för det orkar jag inte. ...

Av Camilla Anderholm - 9 juni 2013 19:26

Ja, då bockar vi av ännu en vecka med lilltrollet, idag slog han matten med häpnad och sussade till klockan var 9 !!!!! .........vilket ställde allt på sin kant med den inplandrade sennenträffen. Innan vi hade varit ute och gjort morgontoalett, vil...

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards