Tuffa

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Grattis på födelsedagen !!!!

Av Camilla Anderholm - 23 mars 2011 23:14

Idag ska jag frångå mina principer ... normalt så lägger jag aldrig ut bilder på några av mina barn ... jag brukar inte skriva speciellt mycket om dom heller ... men en gång per år så gör jag ett undantag .. det handlar så klart om då dom fyller år.

Och med detta sagt så vill jag absolut inte kasta någon skugga över andra som skriver eller lägger ut bilder på sina barn eller andra familjemedlemar, det är upp till var och en anser jag....

Men så mycket kan jag ju säga att jag har världens vackraste och dom mest godhjärtade tjejer som finns på denna planet ... och kan ni tänka er att dom är mina  .

Så idag har vi firat att dom båda fyllt 21 år !!!!! va fattar ni .... !!!!! och jag som inte känner mig som en dag över 21 själv   .


Grattis på 21 års-dagen


Emelie & Emma


    


 
 
AnnCatrin

AnnCatrin

24 mars 2011 07:27

hallå!
grattis till tjejerna, tänk att du har så stora barn ......du som knappt är vuxen själv *asg*
nä, jag skojar bara, du är så vuxen och förståndig .... mellan varven ;0)
usch, nu ska jag ut i blåsten med hundarna ...... undrar om man ska bygga en gigantisk sandlåda i källaren så behöver dom inte gå ut alls denna årstiden?
ha det bra / AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

24 mars 2011 08:15

Hallå !
Ja tänk att du har så stora barn :) Du får hälsa ett grattis till dem från mig.
Ha det gott !
Kramkram Anneli

http://www.skansens.se

 
Ingen bild

Bamse

24 mars 2011 08:18

Ett stort GRATTIS till dom båda.Hoppas att ni har det bra.Många Bamse kramar

 
Ingen bild

Rut-Mari

24 mars 2011 08:35

Så fina tjejer du har :)
Kram Rut-Mari

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Anderholm - 6 mars 2014 18:54

  Bernerdalens Lord Calvert Calle. HD A ED O Foto: AC Uppfeldt.    Calle ...våran fartkula - tryckkokare -goseknopp- killen som älskar livet !!!!  detta är bara en väldigt liten beskrivning av våra jättebaby, för det är precis vad han ...

Av Camilla Anderholm - 2 december 2013 17:43


        Tänk att då man som mest behöver något så snubblar man över det, är det en slump eller sker det av en anledning?????   Johan hittade denna text idag ... Den träffade mig rakt in i hjärtat. Det gör fortfarande fruktansvärt ont ... d...

Av Camilla Anderholm - 12 november 2013 19:54

                        Det finns de som säger att .... Gud ger oss enbart så tunga bördor som vi orkar bära?????????????????   Till det har jag bara en fundering .... hur jäkla tunga axlar ska vi behöva gå runt med????  Vi ha...

Av Camilla Anderholm - 4 november 2013 14:15

Ni är många som på olika sätt har visat stöttning för Kliff nu då han har varit dålig. Några har varit insatta i allt elände, men det är många som funderat och undrat. Jag tänker inte gå in på några fördjupningar, här och nu, för det orkar jag inte. ...

Av Camilla Anderholm - 9 juni 2013 19:26

Ja, då bockar vi av ännu en vecka med lilltrollet, idag slog han matten med häpnad och sussade till klockan var 9 !!!!! .........vilket ställde allt på sin kant med den inplandrade sennenträffen. Innan vi hade varit ute och gjort morgontoalett, vil...

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards