Tuffa

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Camilla Anderholm - 29 oktober 2010 23:02

Sitter och slö tittar på En kvinnas doft med Al Pacino .... som jag gillar den filmen, vet inte hur många gånger jag har sett den men det spelar ingen roll, då jag ser att den ska visas så måste jag bara se den, det finns ett fåtal filmer som man bara älskar liksom och den är en utav dom.

Skönt är det som f-n att det är fredag iallafall, veckan har varit intensiv, tidiga morgnar varje dag, nu är ju inte jag den där som ligger och sover bort dagarna, men inte är det speciellt roligt att ställa klockan varje kväll och veta att den ringer klockan sju !!!!   och jo då, jag vet att typ var och varannan människa har det så varje dag, men det betyder ju inte att man måste gilla det för det   .

Men det ska bli fasen så skönt att inte ställa klockan på larm ikväll då jag går och lägger mig ....

Tuffa hon har redan gått och lagt sig hon !

Och tänk .... till och med hussen har börjat vänja sig vid att Fröjden ligger på det här viset nu för tiden, han har väl kapitulerat kan jag tänka mig .... hon är som värsta salongslejonet där hon vräker ut sig.

Vi som är vana att ha henne liggandes under sängen då vi går och lägger oss, men si det är då inte alls så nu för tiden, nu ligger hon kvar nere då vi går upp, och jag som är uppe betydligt längre än han jag delar tidningen...  med hör då hon smyger upp och lägger sig i soffan och jag lovar, där ligger hon kvar då man kommer ner på morgonen   .

Kliffen har visat sig vara en kvällstrött kille, han skulle man nästa kunna ställa klockan efter ... halv tio, då lommar han iväg uppför trappen och sen vill inte han vara med något mer.

Kliff 10 månader !

Våran lilla fis som har blivit tio månader, det är inte klokt vad tiden går fort ....


Kliff för 6 månader sedan !

 

Och som ni ser så är den rosa nosen numera svart, haha .... jag har nästan glömt hur pass rosa han var då han kom hem ... jisses, som ett riktigt litet gristryne  .

Nåja, vad är väl ett rosa tryne ... han är ju världens snyggaste, goaste härligaste bästaste Kliff som går på denna jord.

Imorgon ska vi äntligen ta tag i vårat kök, nu är skåp, luckor handtag och lådor inhandlat så det är bara att börja montera ... till veckan kommer bänkskivan och som jag längtar efter att få hiva spisen åt fanders ... sedan ska det sättas upp någon form av kakel eller mosaik, vi är lite oense Johan och jag om vilken färg det ska vara, jag är ju åt det vita hållet medans maken envisas med att vilja ha ett ganska mörkt ... och till viss del kan jag hålla med honom, det skulle också bli bra, men jag har någon vecka på mig att fundera innan det måste bestämas , sedan ska jag visa lite bilder på hur det ser ut här hemma, jag tycker det har blivit bra iallafall.

Nä gott folk nu önskar jag er en riktigt trevlig helg och att vi får ett härligt höstväder också ... som det är just nu så står det som spön i backen och det var inte vad jag hade önskat mig till helgen !!!

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards