Tuffa

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Grattis Fight

Av Camilla Anderholm - 11 februari 2010 10:45

  

Idag skulle Fight ha fyllt 4 år om han funnits med oss ......

  


Men vi minns våran kille med glädje och så vi tänder fyra ljus här hemma ikväll och firar våran kille på det viset istället  .

Jag vet att du har det bra Bubbas och att du har många fina kompisar runt omkring dig idag .


Men du ska veta att mamma , pappa , Linus och Tuffa saknar dig jättemycket.

     

 
 
AnnCatrin

AnnCatrin

11 februari 2010 15:58

Sorligt! det blir inte alltid som man tänkt sig, det har vi sett alltför många bevis på den senaste tiden.......... men han har det bra nu som slipper klådan........ det är värre för husse och matte som bara har minnen kvar.
Men det heter ju i ljust minne bevarat, minns dom fina stunderna och blicka framåt mot nya äventyr, Fight kommer nog att få sig många goda skratt när han tittar ner från regnbågsbron och ser dig tampas med ännu en unghundshane ;0)
kramen AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

 
Ewa-Lena

Ewa-Lena

11 februari 2010 16:55

Kanske var det något speciellt som fick mig att känna, att jag borde gå hit idag? Har haft min Maja i huvudet hela dagen, kanske var det hon som sa åt mig att gå hit? Grattis grattis Fight, fast jag aldrig fick träffa dig, gav du många minnen! Hoppas du träffat Maja däruppe och att hon varit snäll mot dig, hon kan vara lite retlig ibland!
Kram o Grattis!

http://majaomej.zoomin.se

 
Heléne

Heléne

11 februari 2010 21:26

Grattis Fight! Det är så sorgligt vad många fyrbenta som måste lämna oss alldeles för tidigt, en tjej jag känner fick låta sin 1 -åriga kille somna in förra veckan, det är verkligen inte rättvist:( Jag är övertygad om att Fight sitter där uppe och håller koll på er alla och är tacksam för att slippa sin klåda. Smilla och Nitro skickar massor av nospussar till honom.
Kramar Heléne

http://smilla.zoomin.se

 
Ingen bild

Bamse

12 februari 2010 20:10

Ett stort GRATTIS på 4 års dagen.Ja vi träffade aldrig honom men vi lärde känna honom genom zoomin och telefon.Hoppas allt är bra med er.Ha nu en riktigt trevlig helg.Många Bamse kramar

 
Anneli

Anneli

12 februari 2010 23:05

Jag är helt övertygad om att Fight sitter och fnissar när han ser dig och Tuffa tampas med lillKliffen :)
Han har det bra där han är nu och han får ju se efter våran brevbärare...så han har minsann fullt upp där uppe i himlen :) Plus att ni ses ju sen ;)
Kramkram Anneli

http://www.maximilian.panatet.se

 
Ingen bild

Kattie

13 februari 2010 09:50

Fina Bubba.. underbart fint du skriver om din fina Fight.

Vi bär våra älsklingar i våra hjärtan.. Må tro att Fight får något gulligt och busigt att skratta åt från himlen nu när Kliff kommer hem..

Kramar från mig
// Kattie åså Guspuss såklart!!

 
Marie o Troya

Marie o Troya

13 februari 2010 16:42

SÖTNOSEN

http://www.troya.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Anderholm - 6 mars 2014 18:54

  Bernerdalens Lord Calvert Calle. HD A ED O Foto: AC Uppfeldt.    Calle ...våran fartkula - tryckkokare -goseknopp- killen som älskar livet !!!!  detta är bara en väldigt liten beskrivning av våra jättebaby, för det är precis vad han ...

Av Camilla Anderholm - 2 december 2013 17:43


        Tänk att då man som mest behöver något så snubblar man över det, är det en slump eller sker det av en anledning?????   Johan hittade denna text idag ... Den träffade mig rakt in i hjärtat. Det gör fortfarande fruktansvärt ont ... d...

Av Camilla Anderholm - 12 november 2013 19:54

                        Det finns de som säger att .... Gud ger oss enbart så tunga bördor som vi orkar bära?????????????????   Till det har jag bara en fundering .... hur jäkla tunga axlar ska vi behöva gå runt med????  Vi ha...

Av Camilla Anderholm - 4 november 2013 14:15

Ni är många som på olika sätt har visat stöttning för Kliff nu då han har varit dålig. Några har varit insatta i allt elände, men det är många som funderat och undrat. Jag tänker inte gå in på några fördjupningar, här och nu, för det orkar jag inte. ...

Av Camilla Anderholm - 9 juni 2013 19:26

Ja, då bockar vi av ännu en vecka med lilltrollet, idag slog han matten med häpnad och sussade till klockan var 9 !!!!! .........vilket ställde allt på sin kant med den inplandrade sennenträffen. Innan vi hade varit ute och gjort morgontoalett, vil...

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Skapa flashcards