Tuffa

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Camilla Anderholm - 31 december 2009 19:49



Ja då har vi kommit till årets sista dag , och jag välkomnar ett nytt år faktiskt mycket har hänt under det här året som jag gott och väl kunnat vara utan .

Tuffa och hennes rehabilitering , Fight som till slut inte orkade längre och bara för att strö lite extra salt i såret så har jag idag upptäckt att vi förmodligen har en vattenskad inne på ena toaletten .. grr ... så bara helgerna är över så blir det till att kontakta försäkringsbolaget .

Men det är ju synd och skam att säga att allt bara varit elände under 2009 , vi har ju fakitskt varit runt på en hel del utställningar under året med en hel del framgångar och för att inte tala om allt det roliga som händer under resornas gång   .

Men det tänkte jag inte dra upp här och nu , utan jag och Tuffa vill önska er alla ett gott nytt år så hörs vi igen nästa år ... HAHA .... sånt har ni aldrig hört för ut va ??

  

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Skapa flashcards