Tuffa

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Utmärkelse

Av Camilla Anderholm - 12 november 2009 22:37

Jag har fått en utmaning av Louise .


  

Där jag ska berätta 10 saker om mig själv och dessutom skicka vidare till 3 personer .

Jag skickar utmaningen vidare till .

AnnCatrin

Anneli

Helene´.

10 saker om mig .

1: Jag älskar mina barn ( då är självklart djuren inräknad ) .

2: Jag är en obotlig tidsoptimist , ( är alltid ute i sista sekunden)  .

3: Jag hatar fötter .

4: Jag har en riktigt jobbig fågelfobi .

5: Jag älskar att baka .

6: Jag skulle behöva jobba lite med mitt självförtroende .

7: Jag hatar skitsnack , ( man ska stå för det man tycker) .

8: Jag är en absolut kvällsmänniska .

9: Jag älskar julen .

10: Jag försöker vara en god medmänniska .

Det var några av mina sidor det...

Det känns som att dom här utmaningarna dyker upp så här i vintertid , ni gör som ni vill om ni vill svara på dom , jag vet ju att alla inte gillar att få såna här .

  

Det här kortet är taget idag då vi var ute på lunchprommisen med Tuffa och som ni ser så har det kommit

yttepytte- lite snö till Sundsvall .... för min del så skulle det gärna få komma betydligt mer för som det är nu så är det mest bara grått och trist , men innan vi vet ordet av så har vi meterhöga drivor som envist ligger kvar långt in i April , så jag kanske ska vara lite försiktig med mina önskningar .

Det här är en typisk bild på Tuffa , hon kör ofta ner nosen i alla möjliga hål .

  

Det blir en kort blogg idag , trött så in i bänken .

Trevlig helg på er alla därute .

 
 
Tina tillfälligt utan Tea

Tina tillfälligt utan Tea

13 november 2009 00:52

Kul med utmärkelser, kände igen mig på tidsoptimisten speciellt....suck, att man aldrig lär sig :D !
Lite avundsjuk på er snö är jag, men tror inte jag heller uppskattat att få sådana mängder som ni har på vinterhalvåret!
Hoppas ni får många sköna promenader i snön !
Tina

http://www.bernertea.bloggagratis.se

 
Heléne

Heléne

13 november 2009 06:51

Hejsan!
Tack tack, jag ska nog kunna knåpa ihop några punkter om mig själv:)
Ha det gott
Kram Heléne

http://smilla.zoomin.se

 
Marie o Troya

Marie o Troya

13 november 2009 10:06

Halloj! Så härligt med snön! den lyser ju upp lite i alla fall till skillnad från det gråtrista vi har här....
Önskar er en trevlig helg!

http://www.troya.zoomin.se

 
Heléne

Heléne

13 november 2009 12:07

Hi hi, men jag glömde ju att skriva vilka underbara bilder, speciellt den med en flygande Tuffa:=)
Ha det gott
Kram Heléne

http://smilla.zoomin.se

 
carin och kelly

carin och kelly

13 november 2009 12:36

alltså nu går det troll i hockeyn inte kul,,, men en som har kul är kelly i snön ,, hon bara älskar den,, tuffa med ser jag ,, ha en toppen dag och glöm inte att farma lite ,,jag vill ha kycklingar nu =)
kramkram

http://www.kelly.zoomin.se

 
AnnCatrin

AnnCatrin

13 november 2009 21:48

hallå!
ja nu får denna snö ligga kvar så vi slipper leva i en kolsäck på kvällarna!
har fått denna utmärkelse av fler...känns som att man redan skrivit om sig själv i dessa sammanhang redan.......men blir det tråkigt i helgen kanske det blir några rader ;0)
Härliga bilder på min bästis...hälsa!
kramen AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Isabelle

14 november 2009 00:37

Jomenvisst är det så! Det är många gånger jag väljer att bara läsa.. inte kan man ju skriva kommentarer på alla bloggar man besöker, då får man ju en heltidssyssla typ :-D Jag tycker man skriver när man känner för det både när det gäller inlägg och kommentarer :-) Det ska ju vara kul, inget tvång :-)
Ja, när det kommer sånna där saker så kommer de ofta i klunga :-D Det jag inte brukar skicka vidare är diverse kedjebrev som kommer via mail.. men visst kan man ju skriva lite om sig ibland :-) Jag tycker det är roligare att läsa om andra än att berätta om mig själv dock :-)
Ha en skön helg!

 
Ewa-Lena

Ewa-Lena

14 november 2009 12:27

Hej, ja jag är som du vet inte särskilt road av såna utmaningar, men det beror inte på vrånghet utan på okunskap, jag kan nämligen inte kopiera?
Underbar bild på Tuffa, tror inte det är sant när jag ser det, att den rasen är så framåt och busig?
Kram Ewa-Lena!

http://majaomej.zoomin.se

 
Kicki & tjejorna

Kicki & tjejorna

14 november 2009 13:44

Hallåj....
Tack för titten på min hemsida!!!
Jag har nog varit in här å läst lite då å då...;)
JAPP!! Nu ska de bli livat för Kattie å Micke, de är dom värda....miljoner gånger om...å lite till!!! :D Gus är en underbar liten kille. Minst för tillfället...men tjupp tjupp, så är han snart STÖRST!!! Fort går de...föööör fort!!! men nu njuter jag av Gus & Ina om dagarna. Det är perfekt att ha Gus här. Dom stora damerna får de lugnt och jag får en hjärntrött Ina....kan inte bli bättre hi hi
ha de gott...kram Kicki

http://www.rickebyhundhotell.se

 
Ingen bild

Bamse

14 november 2009 14:39

Hej kul nu vet vi lite mer om dig..Vilka fina bilder det var i bloggen med snö och allt.Önskar er en riktigt trevlig helg.Många Bamse kramar

 
Ingen bild

Kattie

14 november 2009 18:09

Snö! Va mysig det ser ut.. längar efter det nu så det kan lysa upp lite i höstmörkret.

Jo Du, Gussen har det bra på dagis! Världens bästa dagis!!Vilken lycka att ha flickvän va!!?? Vid 14 veckor, de börjas tidligt.

Din fina Tuffa ser ut att må prima och jag är så glad för Er skull. Ni har verkligen gjort ett jättejobb och lyckats så fint, jag blir nästa rörd.

KRAMMMM fr. Kattie & Gus.

Camilla! Du är en supergo medmänniska, så omtänksam.

 
Anneli

Anneli

14 november 2009 22:01

Hallå !
Ja Tuffa är en frisk fläkt,fastän matte säger att "det är roligare att se färg torka än att se Tuffa inne hemma" ;) Hon är en cool tjej hon med massor av spring i spirorna :)

Den sista bilden skulle mycket väl kunna vara Olga som motiv :D Hon har hittat nått spännande i vår rishög och står så där allt som oftast *asg*

Kramkram Anneli
ps...har du anmält dig till foderföreläsningen än ?? ;) ds.

http://www.maximilian.panatet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Anderholm - 6 mars 2014 18:54

  Bernerdalens Lord Calvert Calle. HD A ED O Foto: AC Uppfeldt.    Calle ...våran fartkula - tryckkokare -goseknopp- killen som älskar livet !!!!  detta är bara en väldigt liten beskrivning av våra jättebaby, för det är precis vad han ...

Av Camilla Anderholm - 2 december 2013 17:43


        Tänk att då man som mest behöver något så snubblar man över det, är det en slump eller sker det av en anledning?????   Johan hittade denna text idag ... Den träffade mig rakt in i hjärtat. Det gör fortfarande fruktansvärt ont ... d...

Av Camilla Anderholm - 12 november 2013 19:54

                        Det finns de som säger att .... Gud ger oss enbart så tunga bördor som vi orkar bära?????????????????   Till det har jag bara en fundering .... hur jäkla tunga axlar ska vi behöva gå runt med????  Vi ha...

Av Camilla Anderholm - 4 november 2013 14:15

Ni är många som på olika sätt har visat stöttning för Kliff nu då han har varit dålig. Några har varit insatta i allt elände, men det är många som funderat och undrat. Jag tänker inte gå in på några fördjupningar, här och nu, för det orkar jag inte. ...

Av Camilla Anderholm - 9 juni 2013 19:26

Ja, då bockar vi av ännu en vecka med lilltrollet, idag slog han matten med häpnad och sussade till klockan var 9 !!!!! .........vilket ställde allt på sin kant med den inplandrade sennenträffen. Innan vi hade varit ute och gjort morgontoalett, vil...

Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Skapa flashcards