Tuffa

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Camilla Anderholm - 31 oktober 2009 20:17

Happy Halloween !

  




Hallojsan!

Jag och Tuffa säger välkommen hit till våran nya blogg .

Som ni kanske har märkt så har det bloggats väldigt lite på sista tiden från mig , och jag ska väl inte skylla allt på zoomins sida , men lite gran får dom faktiskt ta åt sig .

Vet inte hur många gånger som jag har fått börja om med en blogg för att den första bara försvunnit , eller så har halva kommit med en inte den sista biten .... det tar liksom udden av att blogga en del faktiskt ... man kan ju bli galen för mindre .

  

En sak till som har stört mig är att bilderna blir inte als bra som man lägger in , många gånger så har jag samma bilder på min blogg som t ex AnnCatrin har och mina bilder blir inte ens hälften så skarpa och tydliga som dom hon har lagt in på sin blogg , och kom då ihåg som sagt att vi har samma bild ....

Så jag tänker göra ett försök att blogga här istället , och jag hoppas att ni från zoomin kommer hänga med mig och Tuffa hit för att fortsätta följa våra dagar och vad som händer och sker självklart så kommer jag att lägga ut en länk som ni lätt kan klicka på så ni hittar oss ute i cyberrymden likla lätt som en plätt .


  


Lördagen har spenderats ute i hysteriska Birsta ... vi har ett köpcentrum här i Sundsvall som har blivit rejält stort ... och en konsekvens av det är att trafiken där ute är helt hysterisk .... att stå i en kö i en halvtimme det är väldigt lätt hänt , så jag lovar er ... åtminstone jag och Johan tänker till både en och två gånger innan vi åker dit ut , men idag var vi iväg ... en del saker inhandlades , dock inga julklappar , har länge tänkt få tummen ur den berömda rö-en för att komma igång med att köpa julklappar , men jag lyckades inte i dag heller Obestämd det vart en massa annat .

Sedan så har vi ju naturligtvis varit ute och trampat runt i skogen ... vi var på helt nya marker idag ... det blir lätt så då Johan får bestämma vart vi ska gå, han är av den uppfattningen att nya stigar ska kollas upp .

Jag tycker att vi borde ha varit överallt i skogarna här hemma , men se det hade vi visst inte.

Vi hittade till och med en liten stuga idag , så där mitt ute i ingenting stod den .

Tanken är att vi ska göra om den trippen imorgon men att vi ska ta med oss fika också det kan hända att kameran får följa med så jag har några nya objekt att fnula på i photoshop Tungan ute.

Men sista bilden idag får Tuffa och Aston avsluta den togs då vi var ute i veckan med AC och Aston .


  


Presentation


Doremis Kliff Ford & Bernerdalens Lord Calvert.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Gästbok

RSS

Besöksstatistik

Betillys Charmiga Tuffa

                                               

Doremis Kliff Ford

                                                                         


Ovido - Quiz & Flashcards